Välkommen till min nya blogg!

I mitt inte sa jattelanga liv (25 ar) har jag liggat med fyrtiotva killar och en tjej. Nagra av dem var one night stands men de flesta var jag med mer an en gang. Jag ar bisexuell men just nu ar jag i ett forhallande med en kille och sa kommer det nog forbli ett bra tag om jag far bestamma.

Jag har blivit kallad allt fran nymfoman till sexgalning men egentligen ar jag bara en ratt vanlig tjej som gillar sex och som inte skams over det eller tycker att jag borde "halla pa mig".
Om jag vill ligga sa ligger jag helt enkelt och sa enkelt ar det. Om jag inte vill sa gor jag det inte.

Den har bloggen finns till for att jag ska fa skriva av mig om mina erfarenheter och kanske kunna dela med mig och hjalpa andra som inte ar lika erfarna. Jag har provat det mesta.

Nagra fragor pa det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0